دلم
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم من محدثه هستم ممنونم که به وبلاگم سر زدید.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 36586
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

src="http://LoxBlog.Com/fs/fallw.js">

<-PollName->

<-PollItems->

t>
عاشقانه
دوسش دارم




 

 

گفتمش : دل میخری؟  

گفتا چند؟

گفتمش دل مال تو تنها بخند!

خنده کرد و دل ز دستانم ربود

تا به خود  باز آمدم او رفته بود

دل ز دستانش بر زمین افتاده بود

جای پایش روی دل جا مانده بود !!!



نظرات شما عزیزان:

پرهام
ساعت19:31---16 آذر 1390
يه سؤال ؟
اگه متولد76هستي چجوري داري تجربي ميخوني
و اگه متولد 76نيستي چرا تو پرو فايلت متولد76 رو ثبت كردي
هرچي فكر كردم نفهميدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فقط امكان داره جهشي خوندي


پرهام
ساعت16:23---16 آذر 1390
سلام بالاخره پيدام شد
رفته بوديم مسافرت
كار نداري؟
خداحافظ


پرهام
ساعت16:18---16 آذر 1390
سلام
بعدش هم دور از جون
خاطرت جمع من هر چي برم زيست و رياضي نميرم


مرجان
ساعت18:48---11 آذر 1390
سلام خانمی مرسی که بهم سر زدی
وبت خیلی خوبه موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:, :: 21:27 ::  نويسنده : محدثه