درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم من محدثه هستم ممنونم که به وبلاگم سر زدید.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 36593
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

src="http://LoxBlog.Com/fs/fallw.js">

<-PollName->

<-PollItems->

t>
عاشقانه
دوسش دارم




 

 

امشـب بغـض تـنهـایی مـن دوبـاره می شکـند ...

چـشمـانـم بس که بـاریده دیگـر حتی تحمـل نـور مهتـاب را نـدارد ...

آخ که چقدر تنهـایـم ...

دل بـیچــاره ام بـس که سنگ صبـورم بـوده خـرد شده...

و انگـشتـانـم بـس که بـرایت نـوشته خستـه شده است ...

رو به روی آینه نشستـه ام آیا این منـم ؟!؟

شکـستـه ... پـیـر ... تـنهــــا ...

تـــو با مـن چـه کـردی ؟!؟

شـایـد ایـن آخـرین زمزمه های دلتنـگی ام بـاشـد و دیگـر هیـچ نخـواهـم گفـت



نظرات شما عزیزان:

پرهام
ساعت21:14---1 آذر 1390
سلام محدثه خانم

من آدم درو غگويي نيستم اما

اسم محدثه برام مقدسه

ميدوني چرا ؟

آخه يكي رو با اين اسم دوست داشتم اما انگار نه انگار از كنارم گذشت با اين كه من دوسش داشتم

اسم شما منو ياد كسي انداخت كه بعد اون تنها شدم

اميدوارم يكي به پاكي

مهربوني

با ايماني

و به اندازه اون صادق گيرم بياد

گفتم تا دلم يكم سبك شه و راحت تر زندگي كنم

يه خواهش

اگه ميشه به من سر بزنيد و برام پيام بذاري

حتي خالي

وبلاگ خ.شگلي داري

راستي قسمت تبادل لينكتون مشكل داره

من شما رو لينكيدم در صورت تمايل شما هم منو بلينكيد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, :: 14:36 ::  نويسنده : محدثه