درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم من محدثه هستم ممنونم که به وبلاگم سر زدید.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 36660
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

src="http://LoxBlog.Com/fs/fallw.js">

<-PollName->

<-PollItems->

t>
عاشقانه
دوسش دارم




 

 

 


آن روز که باران را بهانه کردم تا زیر چتر من تا ته کوچه بیایی
دلم می‌خواست هیچ وقت به ته کوچه نمی رسیدیم...
به ته کوچه رسیدیم،کوچه ای که با هم آمده بودیم...
اما تو برگشتی آن کوچه را،
بی من ...
... ... ... حال،من مانده بودم و کوچه و چشمانی منتظر
نه،نه.
یادم رفت بگویم
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, :: 23:4 ::  نويسنده : محدثه