درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم من محدثه هستم ممنونم که به وبلاگم سر زدید.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 36663
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

src="http://LoxBlog.Com/fs/fallw.js">

<-PollName->

<-PollItems->

t>
عاشقانه
دوسش دارم




 

امروز یه حسی بهم میگفت به گوشیت بزنگم .نمیدونم یهو چطور یاد شماره موبایلت افتادم.
میدونی؟شوکه شدم.بعد دوسال گوشیت روشن شده بود.یعنی خودتی؟حدود 27 یا 28 بار زنگیدم اما هربار بعد یه بوق قطع میشد.
یه حس ترس آمیخته با شوق دیدنت اومده بود سراغم .
بعد چند روز نخوابیدن خوابم برد.خیلی خواب قشنگی بود اما وقتی بیدار شدم فقط یادم بود که خواب خوبی بود دیگه یادم نبود چی شده.
باز یاد موبایت افتادم.تند و تند گوشیتو گرفتم بعد چند بوق یهو جواب داد.صداش کاملا عین صدای تو بود.قلبم تند تند میزد.
داد زدم:عمو خودتی؟عمو قربونت برم فدات شم همه کسم خودتی؟ من هانی ام.عمو حرف بزن چرا صداتو ازم دریغ میکنی؟حرف بزن بشنوم صداتو که خیلی دلتنگشم.
_نه هانی من حسینم.بعدش زد زیر گریه.حرفش عین یه چماق گنده خود تو سرم:من حسینم حسین حسین. پس عموی من چی؟اون کجاست؟واااااااااااای عمو اگه قرار بود حسین جواب بده گوشیتو چرا این حسو تو وجودم انداختی که گوشیتو بگیرم؟
انگار خیلی دوس داری چشامو کور کنم هی گریه کنم.عمو دلتنگتم دیگه وقتشه برگردی.دیگه طاقت دوریتو ندارم.ندارم به قرآن

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:, :: 20:37 ::  نويسنده : محدثه